perjantai 26. helmikuuta 2010

Long time No see

Hellou! Oon pitkästä pitkästä aikaa käymässä kotona Ylivieskassa, kävin viimeks joskus yli kuukaus sitte ja voin kyllä sanoa että kerkes tulla jo ikävä.. Eli tulin bussilla tuossa keskiviikkona iltakuuden jälkeen ja sitte vaan purin vähä kamoja (aivan liikaa tavaraa taas mukana) ja kuhan vaan juttelin äiskän ja iskän kans.. Noh, sitte lähettii vähä ennen salkkareita Terhin kanssa kaupassa ostaa hiusväriä mulle, kierrettii cittari, halppis ja kärkkäinen ja otettii sellanen ihan platina ja sitte se toinen oli tummanvaalea. :) Noh, toi vaalee hiusväri on vielä tuossa pöydällä, ku ajattelin että teen sittenki raitoja itelle myöhemmin.. Mulla on nyt sitte RUSKEE tukka! Mullahan on oma väri sellanen ihan mustanruskee, mut kerkesin olla blondina joku kolme vuotta, niin kyllä tähän on taas totuttelemista. :)
Aika lailla tämän värinen tukka on nyttekin. Tämä jätteihana kuva on siis noin kolme vuotta vanha, tais olla 9luokalta.

Eilen torstaina siivoilin sitten kotona sen aikaa, ku muut oli koulussa ja töissä. :) ja aamulla olin tietty heränny jo viideltä kattoo suomen peliä! Kiertelin myös kaikki Ylivieskan kirpparit, mutta en löytäny mitään, yleensä löydän aina edes jotain pientä tai halpaa, mut nyt oli jotenki niin huono valikoima. Käytiin sit tyhjentämässä samalla reissulla meijän kirpparipöytä Terhin kanssa ja yllätyin siitä kuinka paljon oltii saatu myytyä 4 viikon aikana! Sitte ku saatiin kamat purettua, niin käytiin kärkkäisellä kattomassa mulle uutta meikkivoidetta ja kuinka ollakkaa just se sävy mikä sopi parhaiten, niin oli loppu..... Ku mulla oli viimeks ehkä vähä liian oranssi (sävy tais olla Nude 21) ja nyt olisin tarvinnu Light beigen..
Tein nyt samalla tällasen kollassiin, kaikista meikeistä mitä löytyy aina mun meikkipussista! Eli oikeestaan nää on ne mitä käytän lähes joka päivä. :) Paitsi nyt meikkivoide on siis loppunut... Ja tuo Lorealin Voluminous-ripsiväri on loppunu joka kaupasta, tai sitä ei varmaan valmisteta enää, niin se meinaa ottaa vähä päähän, sillä se on kyllä paras ripsari ikinä..damn

Asiasta kukkaruukkuun, näin eilen pitkästä aikaa mun hyviä kavereita! Käytiin jarmon kanssa ajelemassa sekä päivällä että illalla, mutta ei vaa keretty kovin kauaa, mikä jäi vähä harmittaa.. Illalla hain sitte yhen mun parhaista kavereista Antin juna-asemalta, ku se tuli lomille intistä (se lähti nyt tammikuussa kajaaniin) ja tultiin sen kans meille illaksi. :) Jotenki oli keskustelut aika suuresti inttivoittosta, mut mä oon jo tottunu, että pojat puhuu intistä lomilla, vaikka kui sanois että ei halua puhua. :D Oli tosi kiva nähä sitä. ♥
 Yhdeltä Oulun reissulta tää kuva.


Tänään pitäs tuossa iltasella lähteä sitten Laurin ja sen porukoiden kanssa vähän mökkeilemään Vuokattiin.. Huomenna kai mennään laskettelemaan ja ehkä uimaan tai keilaamaan. En oikein niiden suunnitelmista tiedä, mutta jääkiekkopeli tänään illalla on ainaki varmasti kalenterissa ;) Pitäs alkaa tässä pikkuhiljaa pakkaileen kaikki kamat kasaan.. Jotenki hävettää ottaa kauheen iso kassi sinne mukaan, mutta ku mä en yksinkertaisesti saa mun kamoja mahtumaan yhtää pienempään, niin mukaan lähtee ainakin tuo iso urheilulaukku. :D Sitten vielä sukset ja kaikki muut isommat tavarat, mitkä ei mahu laukkuun.. Kamera pitää kans ottaa, että saa tehdä sitte postauksen tänne siitä reissusta. Ja jos sais sitte muutaman onnistuneen kuvan tästä uudesta lookista.
Nyt syömään aamupalaa, oon jo 7.30 noussu ylös niin meinaa nälkä: Kauraryynejä, vanukas ja tomaatteja, tämmöstä tällä kertaa. :D Kirjottelen sitten taas tänne ku tuun sieltä Vuokatista, eli varmaan Jyväskylässä sitten seuraavan kerran. Lähen sinne siis takas nyt maanantaina, ja heti sitte illaks töihin.. Mut ny ei mitää töitä ajatella, ku lomailen!

By Satu, ja hei kannustetaan Suomi illalla voittoon!

Ei kommentteja: