tiistai 16. helmikuuta 2010

Vapaa päivä!


Ihana ku kerranki saa nukkua pitkään ja olla tekemättä_yhtään_mitään! Tosiaan eilen ja tänään on mulla vapaa päivä työharjottelusta, jotenkin oon ollu iha sekasin päivistä ku viikonlopun olin töissä ja nytte sitte vapaa päiviä nämä. Huomenna olis sitte ensimmäinen aamuvuoro tulossa, ja niitä onki sitte seuraavat 7 päivää lukuunottamatta sunnuntaita, ku se on vapaa päivä sit kans. :) Lauri on tulossa perjantaina tänne ja lähetään sen kanssa sitte keskiviikkona mun töiden jälkeen ylivieskaan, ku silläki on 9 päivän loma intistä!! Se saa aina jäädä nukkumaan aamusin, ku ite lähen 06.40 pyöräilemään tuonne Scandiciin päin.....
 Käytiinhän me eilen muuten Sallan kanssa sellainen 3 tunnin kaupunkikierros, josta jäit käteen Sallalle hammastahna ja karkkipussi, mulle uudet rintsikat ja suklaalevy. :D Että ei sen suuremmat ostokset tällä kertaa.. Nuista herkuista ei kyl hirveenä tuossa pöydällä enää jäljellä ole..... Noi oli muutes niitä uusia ässä hässäkkä- karkkeja, petyin kyllä. :-(
Otin muute kuvan Sallan pienestä ystävänpäivälahjasta, jonka se jätti mulle sunnuntaina vessaan, ku ite lähti töihin. Ihana ylläri siis odotti pyykkikorin päällä, ku ite heräsin ja lampsein vessaan. :D
(Yrittäkää saada tuosta selvää. :D)
Ajattelin tähän loppuun tehä sellasen yhen jutun, mitä oon lukenu monilta muiltakin bloggaajilta ja mun mielestä nää on tosi kivoja sekä tehä että lukea. :)

"Selaa koneeltasi kuvia vuosien varrelta ja vastaa annettuihin aiheisiin niihin sopivilla kuvilla. Aiheita on 10."

1. Vuosi sitten näytin tältä.  
 2. Kuva, joka on otettu kesäisenä ja lämpimänä päivänä.
 3. Toisinaan osaan olla hyvin edustava.
 4. Tästä kuvasta tulen aina hyvälle tuulelle.
 5. Päässäni surisee kysymyksiä tätä kuvaa katsoessani.
 6. Tahtoisin elää nämä hetket uudestaan.
 7. Nämä ihmiset ovat huippuja tyyppejä.
8. Mielestäni erittäin kaunis kuva.
 9. Paras kuva ikinä.
 10. Minua ei naurattanut.
Menipä siinä kauan! Varmaan yli 2 tuntia... Nyt lenkkikamat päälle ja vähä ulkoilemaan. :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Satu tonttu <3 t. ellu ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla ei ooe nää tuota kuvaa jossa ollaavauvvoja :o t. ellulellu ;)

Satu-Riikka kirjoitti...

Ite oot! <3 Eikö?! Mihin sen oot pistäny?