tiistai 31. elokuuta 2010

Rippijuhlat

Laurin pikkusiskolla oli rippijuhlat sunnuntaina Revonlahdella. Mäki menin niille jo perjantaina sen jälkeen kun oltiin saatu tavarat Jyväskylään. Lauantaina tein kakkupohjat, kun olin luvannu leipoa täytekakun. Illalla harjoittelin Evelle sit kampauksen, kun olin luvannut tehdä senkin. Sunnuntaiaamuna heräiltiin siinä puoli 8 maissa ja olin sitte viimesenä lähössä Laurin ja sen naapurin kanssa konfirmaatioon. No, sieltä me lähettiin sit ensimmäisenä pois, kun piti mennä koristelemaan kakku. Kokonaisuudessaan oli ihan kivat juhlat ja näki pari uutta Laurin sukulaistaki. :)
Lauri niin innostuneen näkösenä..
Laurin veli ja sen tyttökaveri.
 
Onko joku sanonu, että meistä sais niitä hyviä kuvia? Tai ees sellasia missä toinen olis iha kunnolla eikä pelleilis.. Kuitenkin, eilen tultiin sitten Jyväskylään Laurin serkun kyydillä. Oli kyllä ihanan pieni kopperoauto, mutta hyvin me mahuttiin loppujen lopuksi, vaikka Laurilla oli kone mukana ja Timon ja sen tyttökaverin kamat kans (mulla oli kerranki vähiten kamaa). Eilen saatiin sitten melkeempä kaikki tavarat laitettua paikalleen ja tänään sitte ihan viimeset järkkäilyt.

Nyt oon Sallalla käymässä, ku Lauri meni säbätreeneihin ja onki siellä sitte 11 asti -.- Näin sen treenikalenterin ja lauantaina taisi olla jo ensimmäinen peli Pieksämäellä. Mullaki huomenna alkaa työharjoittelun toinen osa Scandicissa. Siellä sitten ainaki ne 10 viikkoa, mutta ei oo ainakaan pitkä työmatka kun uudelta kämpältä on sinne joku 200 metriä. Mutta lähen tästä kohtapuolin kämpille ja huomenna yheksältä töihin. :) Tsau!

Ei kommentteja: