sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Friends forever

Hei pitkästä aikaa tänne blogin puolelle! En oo yksinkertasesti kerenny kirjoitella tänne tuon muuton takia ja sitte ku oon ollu nyt 5päivää töissä tuossa Scandicissa, niin ei iltasin jaksa enää vaivautua koneelle. On ollu tosi kiva olla nytten taas tuolla vastaanotossa harjoittelemassa ja ne otti mut niin hyvin vastaan siellä että oli mukava jatkaa siitä mihin keväällä jäi! :) Ihmettelinkin oikein, että kui hyvin suurin osa niistä opituista asioista siellä ensimmäisenä päivänä palautu mieleen. Nyttekin siellä on ollu heti melkosta kiirettä, ku on ollu niin paljo tapahtumaa Jyväskylän alueella, että varmaan kaikki hotellit on ollu iha täynnä erilaisia ryhmiä. Äsken sit vedin tommosen Atrian Fresh-katkarapusalaatin ja muumilimua, ku en jaksanu töihin jäädä syömään, niin otin kotipaketin ;)
Mutta nyt tuohon viralliseen otsikkoon.. Oon varmaan monesti täällä jauhanu, että mun kaverit asuu melkeenpä kaikki tuolla Pohjanmaalla, niin tänään taas tajusin kui tärkeitä ystävät voi oikeesti olla! Mulla on ollu töitten jälkeen vähä haikee olo (yhden asian takia, mitä en nyt viitti täällä ainakaa vielä kertoa) ja sitte Timo soittaa mulle, joka oliki niin piristysruiske tähän olotilaan! Me ollaan Timon kaa oltu läheisiä ja ei-niin-läheisin jo yli 3vuotta, mutta nähty nyt niin harvoin siitä lähtien ku muutin Jyväskylään. Vaikka välimatkaa on silti noi paljo, niin tänään ku se soitti, mun olo parani 5minsassa :) Jos kukaan muu ei ymmärrä mua, niin Timppa ainakin.
Astetta vanhempia kuvia, mutta jotain aivan huippuja vanhoja kuvia löysin kyllä ku selailin. :D Mutta tulin siihen päätökseen että en viitti niitä kaikista "ihanimpia" julkasta. Timo on sellanen ihminen, että sikä joko rakastaan tai vihaa ja mä taidan tehä molempia.. Oot yks mun parhaista kavereista. ♥ See u soon!
 Tää kuva oli uusin, mitä mulla oli.

Sometimes people come into your life
Like they're meant to be
And suddenly you've found someone
Who sees the world like you see

And you laugh like crazy
At all the crazy things
That no one thinks are funny but you
That's when I knew
That I had a friend so true 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

varmaan tosi kiva sun poikakaverin lukee ja kattoo nuita kuvia missä oot muitten poikien kaa.. vähä rispektii sillekki hei, oisit onnellinen et sulla on se. :/

Anonyymi kirjoitti...

Voihan äitin pikku tytteliä :) Ihana ku on kavereita :)

Satu-Riikka kirjoitti...

No kyl se ymmärtää et ne on vaa kavereita :) Mun mielestä on ihanaa kans et mul on tommosia kavereita!

Anonyymi kirjoitti...

okeei no hyvä jos näin on ! :D kiva blogi muuten <: