keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Iidan rippijuhlat

Mun serkku siis pääsi ripille tuossa lauantaina ja oltiin niillä täällä ihan Ylivieskassa juhlimassa! Mentiin jo aamupäivästä Tarun, Terhin ja Laurin kanssa leipomaan ja siivoamaan niille, ku ne ite oli konfirmaatiossa Kuortaneella asti, minne on joku parin tunnin ajomatka täältä. Juhlat alkoivat siis vasta kello 18.00. :) Oli tosi kiva nähä kaikkia sukulaisiaki, ketä näkee tyyliin kerran vuodessa, ne kaikki on niin rentoja ja huippuja! Mun mielestä se on tosi suuri rikkaus, että on sukulaisia ja mä oon niin onnellinen kaikista niistä. ♥
 Meidän serkuilla on myös aivan ihanapihana Lilli-koira, joka oli matkustanu melkeen Helsingistä asti! Ite oon tainnu viimeks nähä sitä iha pentuna. :)
Kivat juhlat siis kokonaisuudessaan!

Sain tehtyä tän nytte, ku tulin sitteki tänään jo Laurilta kotiin. Taru ja sen poikakaveri oli Oulussa käymässä, niin pääsin niiden kyydillä siinä samalla ja muutenkaa ei jotenki kiinnostanu olla siellä, niin sama se oli tulla kotiin. :) Nyt vaa olis rennosti loppuillan!

Ei kommentteja: