perjantai 22. helmikuuta 2013

Mitäs tänne kuuluu?



Heippatirallaa! Minäpä oon täällä jo aamun siivoillu koko kämpän puhtaaksi ja kohta lähden illaksi töihin. Eilen olin myös illan töissä ja oli kyllä tosi mukavaa! Kaikkia hassua sattu ja sitte jotain tosi hämmentävää! Näin minun kummisetäni varmaan melkeen 15 vuoden jälkeen yhtäkkiä töissä. Hän ei minua tunnistanut, mutta selvitettyäni että hän on varmasti se keneksi häntä luulin, soitin hänet alakertaan juttelemaan! Juteltiin kuulumisia puolisen tuntia ja sitten itekkin lähdin töistä kotiin. Olo oli vieläkin vähän ns. outo, kun pääsin kotiin. Sitten katsottiin salkkarit katsomosta ja mentiin nukkuu. Otin eilen pitkästä aikaa kunnon laittautumisen jälkeen kuvia ja tässä nyt olis niitä! Olin lähdössä tän näköisenä siis töihin.




Saan tänään koko viikonlopuksi vieraita Oulusta ja ootan kyllä niitä innolla!
Tervetuloa Timppa ja Jori!

Ei kommentteja: