sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Vapaa päivä lusittu ja työviikko edessä!

Eli otsikko kertoo näin yleisesti ottaen... Ja olipas muute just sopivasti ihana ilma varattu vapaa päivälle! Eilen meinas mennä hermot kauheen kiireisen työpäivän jälkeen vielä lähteä polkemaan räntäsateeseen, mutta tämänpäivänen sää kyllä korvas senki. :) Eli Late oli siis viikonlopun täällä meijän kämpillä ja ei oikein keretty tehä mitään koko viikonlopun aikana. Sanoinki tänään sille, että olipa melko ns. turha viikonloppu, ku meni ihan sika nopeeta ja tuntu että oltais keretty vaa nähä ja sit olin jo saattamassa sitä taas inttiin. Tänään sitte käytiin kaupungilla pyörähtään ja syötiin yllättäen taas jäätelöä ja ostin kaks litraa pakkaseenki. :D Oon kyllä jäätelön suurkuluttaja kesäisin ja Lauri on kyllä kans, jossei jopa pahempi! Sitte tehtiin vaihteeksi tortilloja, ne ny on vaa niin hyviä (oon varmaan täälläki puhunu niistä ainaki sen kaks kertaa jo)

Musta ei taas tälläkään kertaa tullu mitään hyviä kuvia. :DD Joten en sitte pistä tänne muutako Laurista taas vaihteeks, joko mä oon hyvä kuvaaja ja Late paska, tai sitte Lauri on vaa parempi kameran edessä.. Sitte katottiin vaan Sallan kaa äsken X-Factor, joka oli kyllä tällä kertaa melko paska. Sitte Salla ihana teki mulle äsken ranskanletit, niillä on niin kiva olla töissä. 
Mutta nytte... Hyvää yötä, Guten nacht! Ps. Hyvä Enchant!

Ei kommentteja: