keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Terävät esineet ei oo mua varten.

Joo, eli heräsin tänään siinä 4.30 ja menin 5.15 töihin.. Aamu alkoi iha hyvin, kunnes aloin leikkeleen kurkkuja sellasella raastinrautajoku jutulla.. No se oliki iha v**un terävä että kurkut meni tuossa tuokiossa viipaleiksi ja kohta pala sormeaki..... No, olin että ihan pieni haava, hain pari laastaria ja hanska käteen ja jatkamaan, mutta ei se sitte kovin pikkunen haava ollukkaa.. Laitoin sitte kunnon tupon sormeen ja pari hanskaa päälle, mutta kohta se veri tuli jo niistäki läpi ja sitte lähin alakertaan respaan vähä laittamaan kunnon systeemejä.. Jäin sitte varmaan 20minuutis respan takahuoneeseen makoileen, ku en päässy oikein pitemmälle, ku huippas sen verran. Jalat ylös ja käsi pystyssä sitte siinä löhösin tuolilla. Onneks oli niin ihanat ja auttavat työkaverit, että ne kyllä paasas mua sitte. Meinashan nuo, että olis melkeen pitäny lähtee tikkaamaan sormea, mutta onneks ei iha... Vastaanottopäällikköki heitti hauskan siihen väliin, että onko leipä loppu lakon takia, ku piti sormesta ottaa palanen.. Onneks ei ollu niin vakava, että jakso nauraakki niin olo parani samalla. :D Kannattaa siis varoa kaikkia vihannesleikkurijuttuja! Jos tää mun yks sormi riittäs tällä kertaa.. Huomenna työkaveri lupas leikata kurkut mun puolesta, jjjjjea. :D
W A R N I N G !
Että sellanen päivä tälla kertaa.. Nyt olis sellanen ilma, että vois mennä ulkoilemaan. Joten se on heippa!

Ei kommentteja: