lauantai 24. marraskuuta 2012

Lunta kaivataan


Hellurei! Katotaan mitä tästäki tulee, kirjottelen varmaan mitä sattuu, niin koittakaa saada jotain selvää. Tämä viikko on mennyt nopeesti. Alkuviikosta olin pari päivää töissä ja muuten oon vaa lojunu kotona. Ei vaan, oon mä käyny salillaki. Laurillaki oli perjantai kokonaan vapaata, eli siis eilinen, niin ollaan saatu tehdä kaikkee nyt huimasti kahdestaan! Eilen käytiin yliopistolla pelailemassa vähän pingistä, salilla, pelaamassa säbää Samin ja Even kanssa ja mulla meni hermot ku en oikein dikkaa lajista. Onneks löysin sieltä jostain varastosta lentopallon, käytin sitä sitten jalkapalloa ja potkein seiniin. Jalkapallo on niin paljon kivempaa, eiks ni? Lauri ei saa vastata... :D Illalla tehtiin hyvääähyväää ruokaa ja jälkkäriksi paistettiin torttuja ja juotiin glögiä. Mä alotan sen juomisen aina hyvissä ajoin, se on niin hyvää!
Tänään ollaan käyty kaupungilla pienimuotoinen kierros, jonka päätteeksi mentiin Raxiin mättää ruokaa. Nyt tulin tekee tätä blogia jo yli tunti sitten ehkä ja oon tässä vaiheessa kirjottamassa. Eksyin kattelee muita sivuja. Ollaan suunniteltu että mentäs Tallinnaan ennen joulua.







Kävästiin tulomatkalla kämpille muute apteekissa.
Lauri halus välttämättä ostaa ”norsunkärsän”, eli tän:
Oli melekosen näköstä touhua, ku se vessassa käytti tuota. :D Mut kuulemma aukas nenän...


Nyt meen murusen kainaloon kattoo ku se pelaa änäriä ja toivottavasti lopettaa sen kohta.
Kivaa lauantaita ja tulis jo sitä lunta! ( Lauri hymyile otan meistä kuvan ) :
 

2 kommenttia:

Janette kirjoitti...

kivoja kuvia ja muutenki tosi kiva blogi! :--)

http://janette-p.blogspot.fi/

Satu-Riikka kirjoitti...

Kiitos :)