torstai 1. marraskuuta 2012

Heipparallaa marraskuu



Heippa! En tiiä mistä taas alottasin, kun eipä oo täällä blogissa tullu taas pitkään aikaan käytyä. Kerran viikossa tuun ehkä lukee seuraamiani blogeja ja kirjaudun ulos... Ei vaa jaksa kirjottaa mitään. Viime kirjotuksesta näyttäs olevan tarkalleen 23 päivää. Hupsis. Tuota noin, jos vaikka kertosin iha lyhyesti siinä ajalla tapahtuneita asioita.

-          Laurin porukoitten koira Sanelma (hassu nimi) oli meillä hoidossa viikon. Paskansi pari kertaa lattialle, joo ja minä siivosin ku Late sattu olee koulussa. Ja pari ekka yötä oli tositosi vaikeeta, kun se on tottunut nukkumaan kotonansa sängyssä ja mulle ehtona oli, että se nukkuu sitten omassa kopassaan. No sehän vinku ja pomppi vähän väliä yöllä yrittäen sänkyyn... Mutta en antanu periksi ja parina viimesenä päivänä se jo nukku kiltisti omalla paikalla.

-          Oon käyny parina viikonloppuna kotonapäin. Ollu kotona, nähny Villeä ja kävin sen kaa Pedrinaksessa syömässä. Olihan sen aika tarjota jo mulle ruoat ;) Kävin myös viime kerralla, kun kävin kotona niin serkuilla pelailemassa lautapelejä.

-          Oltiin Oulussa tupareissa pari viikkoa sitten Tarun ja Jennan kaa. Iskän serkku ja sen vaimo muuttivat uuteen asuntoon, en muista mikä se alue oli? :D Sieltä jatkettiin Kantis-nimiseen baariin Oulun keskustaan. Sinne tuli myös Timo ja sen kaveri Jori. Oli huippu ilta! Mentiin sitten Tarun kämpille Kaakkuriin yöksi, mikä kyllä on jo nyt edellinen kämppä.

-          Olin pari yötä Laurin kaa Revonlahdella. Käytiin rantasaunassa, aah.

-          Oon ollu kerran kaks viikossa töissä Scandicilla, eipä oo hirveenä töitä. Vähän on tylsää välissä kotona, mutta oon ny käyny parikolme tai enemmän salilla viikossa Satsilla.



Ei ole sitten missään järjestyksessä, kuhan kirjotin kun tuli joku mieleen. Otin myös kuvia uusista jutuista, mitä oon hankkinu, ollaan hankittu tai tuo viimenen on Laurin hankkima..... Oon myös ajatellut mennä kampaajalle, mutta mitä teen siellä hiuksilleni??!






On nää vähä jo latvoista kärsiny ja väriä on monennäköstä... Mutta ku se maksaiski maltaita, kun kävisin leikkaan ja värjään aaarggh! Ja tuntuu että mun salilla käyminen on leventäny mun hartioita?



Ainaki kuvassa näyttää leveiltä...


Tänään on ohjelmassa sählyn kattomista iltasella ja sitä ennen käydään ehkä raflassa syömässä kultun kaa  

Ei kommentteja: