maanantai 13. syyskuuta 2010

Väsymys

Mä en oo tännekkää jaksanu kirjoitella, ku oon torstain jälkeen ollu niin puhki.. Torstaina käytiin siis Laurin ja sen yliopistokavereiden kanssa vähän bilettämässä, Gigglinissä. Ja mulla oli perjantaina 7 työharjotteluun, niin voitte kuvitella millanen päivä mulla oli vajaan kahden tunnin yöunien jälkeen hymyillä asiakkaille kooooko päivä, ei mitää herkkua siis.. Ja ku aamullaki tuntu että heitti viel päässä, niin ei kiva. Sitten olin lauantaina 10-16 töissä, jonka jälkeen kävin kämpillä syömässä ja hengaa pari tuntia Laurin kans ja lähin takasin Scandicille, tällä kertaa oikeisiin töihin.. Siellä oli sellanen yksityistilaisuus yläkerrassa, niin olin siellä tarjoilemassa. :) Oli sen verran rankka ilta, että kengätki hajos kesken illan! Että loppuilta mentiin sitte ilman pohjia... Mut tänään on vapaa päivä, huomenna takas töihin kolmeksi päiväksi ja sitten Ylivieskaan torstaina!
Korviksen laittaminen on yllättävän hankalaa..
 Ei jaksa oikeen panostaa pukeutumiseen kauppareissua varten.. Ja ku sato vielä vettä! Käytiin ensin Cittarissa, jonka jälkeen käytiin myös vielä Minimanissa. Mukaan lähti mm. tietysti tonnikalaa, 2pkt kananmunia, 4pkt jauhelihaa (0.99€/400g) Lauriki sano kämpillä että mun pitäs käyjä ostamassa vielä pari pakettia lisää, ku oli nii halpaa, mut ehkä me nuilla pärjätään vähä aikaa. :D Mutta nyt tekemään jotain ruokaa, ku tuo toinen osapuoli ei kumminkaa jaksa tehä mitään.. Se tuliki äsken mulle näyttämään jotain sen matikan laskuja, onneks mun ei tarvi ymmärtää niitä.. Vaikka kirjotinki lukiossa lyhyestä matikasta E:n, niin nyt jotku peruslaskutki tuntuis varmaan tosi vaikeilta.

Ei kommentteja: