tiistai 16. maaliskuuta 2010

Vapaa päivä = Siivouspäivä

Mulla on ollut nyt siis kaks vapaa päivää töistä ja oon kyllä saanu aikaseks vaikka mitä! Eilen käytiin Sallan kanssa vähän shoppailemassa pitkästä pitkästä aikaa tuolla keskustassa, ja öö mä ostin yhen pannan ja pompuloita ja Salla kaks pantaa. Kyllähän siellä olis ollu vaikka mitä kivaa, mitä soviteltiin, mutta ku rahatilanne ei oikein anna periksi.. Sitte ku tultiin kämpille niin alettii siivoomaan koko kämppää; matot ulos, imurointi, lattioiden pesu jne.. Sitte mä tein meille Napolitan-pataa ja salaattia ruuaksi ja Salla leipo samalla päärynäpiirakkaa jälkkäriks! :)



 Tuo piirakkaa on muute tosi hyvää! Heij, sunnuntaina muutes illalla vaihettii vähä järkkää sekä mun että Sallan huoneessa.. Pieni vaihtelu virkistää kummasti ja mä en yleensäkkää jaksa olla samassa järjestyksessä kovin kauaa. :D
Ihana ku huomenna on aamuvuoro ja sitte torstaina lähetään Gastromessuille Helsinkiin. Ne on sellaset Ravintola-alan messut niinku, mitkä järjestetään joka toinen vuosi tuolla Messukeskuksessa. :) Toivottavasti siellä olis kauheena kaikkia maistiaisia.... :D Mut kirjoittelen ja laitan kuvia sitte niistä tuossa perjantaina jos kerkeän! Lauriki tulee sitte lomille perjantaista tiistaihin, kivvaa. ♥
 Pusipusi, Satuuu

Ei kommentteja: