keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Mitä muijat, mikä boogie?

..Hyvältä näyttää niinku kuuluuki.. Hitto ku tuo biisi soi ihan koko ajan päässä, ja tuntuu että laurikaa ei tiiä enää mitään muuta biisiä ku tuon. :D.. Mutta kuitenkin, onpas siitä kauan, ku oon viimeks tänne kirjoittanu, en oikee tiiä mistä alottasin nytte. Noh, perjantaina Lauri tuli taas lomille tänne ja meillä ei oikein ollu mitään suunnitelmia viikonlopuksi, muutako että mulla itellä oli lauantaina ja sunnuntaina aamuvuorot töissä. mutta iha hyvä vaa ettei ollukkaa, ku Laurille iski joku ihme tauti perjantai-iltana ja sehän sairasti sunnuntaihin asti.. Että pari ensimmäistä päivää meni siihen, että kävin töissä ja sitte vaa löllyttii ja katottiii teeveetä... Sunnuntaina tuo toipilas jo pääsi kumminki käymään kaupassa ja osti yllättäen vähä mässyä inttiä varten. ;)
Vitsi ku ootan jo, että tuo kasvattais tukan takasin! Taitaa se ehkä kumminki ite oottaa sitä vielä enemmän. :D Itekki oon ruennu tykkään tästä mun uudesta hiusväristä, eipä ainakaa oo sitä kauheeta juurikasvua aina niin pahasti näkyvissä, vaikka mulla on oikeesti melkeen ihan musta tukka, mutta kumminki tän värin kans ei oo niin pahan näkönen sitte, vaikka hiukset vähä kasvaaki. :) Ja ku blondivärit poltti aina päätä niin pahasti, niin eipä polta enää...
Hei muutes! Sain perjantaina yllärinä kortin ulkomailta! Vähäkö alkoi päivä kyllä kivasti. :) Se oli Puerto De La Cruzista mun serkulta, jota en oo nähny varmaan kohta kolmeen vuoteen.. Olis kyllä tosi kiva mennä joskus käymään niillä, ne asuu tuolla Lohjalla.. Mutta jotenki ei koskaan saa vaa aikaseksi lähtee, vaikka eihän sinnekkää täältä Jyväskylästä oo ku sellanen ensin parin tunnin junamatka helsinkiin, ja siitä sitte bussilla Lohjalle...
Nyt on mulla ollu nämä maanantai ja tiistai vapaa päiviä ja olin kyllä todellaki niitten tarpeessa.. Maanantaina saatin siis Laurin taas asemalle, ja sitte ku tulin takas kämpille, niin kohta tulikin pari serkkua käymään kyläilemässä, toinen serkku oli täällä Jyväskylässä käymässä ja tulivat sitte molemmat käymään. :) Myös Sallan äiti tuli maanantaina tänne ja tänään ennen ku heräsin niin molemmat olivat lähteneet jo kaupungille, Salla ite meni töihin... Eilen käytiin tuolla Seppälän kirpparilla kans kävelemässä, mutta enhän minä taaskaa mitään löytäny..
Tänään alkaa taas viiden päivan työrupiama.. ensin nämä kolme päivää iltaa ja viikonloppu aamua.. Ei se sinäänsä haittaa, vaikka menee koko viikonloppu töissä, ku Lauriki menee kotiin lomille. Voisin pikkuhiljaa lähtee lenkille ja sitten suihkun kautta töihin. Muutama kuva vielä viikonlopulta:
Nää kuvat on nyt vähä samanlaisia, otettii varmaan lähemmäs 30 kuvaa, ku meistä ei yleensä saa millää hyviä kuvia otettua, niin nyt tuli ehkä 5 sellasta ihmeen hyvää, missä kumpikaa ei näytä kovin typerältä. :D Laurista piti ottaa sitte pakollinen herutuskuva..... Nytte aurinko esiin kiitos sieltä ja lenkille! Heips Heips

Ei kommentteja: