lauantai 15. elokuuta 2015

Sadun paluu ~ Fairytale's comeback

Hei, olen Satu. Opiskelija Jyväskylästä. Aloitin tämän blogin kirjoittamisen 16. tammikuuta vuonna 2010. Viimeisestä postauksesta on aikaa kulunut yli 2 vuotta. Olen opiskellut nyt kaksi vuotta liiketaloutta Jyväskylän Ammattikorkeakoulussa. Asun kämppiksen kanssa Jyväskylän keskustassa. Erosin avomiehestäni viime vuoden lokakuussa. Miksi kerron nämä kaikki tiedot? Jos blogia selaa taaksepäin, ei elämääni kuulunut oikeastaan muuta kuin poikaystäväni ja työpaikka. Tähän kahteen vuoteen, kun en ole tänne kirjoitellut, on siis sattunut ja tapahtunut kaikenlaista. Vajaa kuukausi sitten minusta tuli ihanan pienen prinsessan täti. Isosiskoni meni viime kesänä naimisiin ja nyt he saivat ihanan pienokaisen täydentämään heidän perhettään. Elämäni on ollut melkoista tuulen mukana kulkemista viimeinen vuosi. Matkalaukkuni on lähes aina valmiiksi pakattuna edellisen reissun myötä. En sano, ettenkö olisi nauttinutkin sinkkuudestani täysin rinnoin. Olen tehnyt kaikkea, mitä olen halunnut ja mitä päähän on juolahtanut. Olen saanut todella paljon uusia ystäviä. Olen heistä todella kiitollinen. Olen ollut myös tosi surullinen. Masentunut. Väsynyt. Uupunut. Itkenyt. Ja itkenyt. Sinkkuus oli minulle uusi juttu. Olin seurustellut kuitenkin lähes koko nuoruusikäni.

Olen myös hyvin avoin ihminen, minulle ei tuota vaikeuksia kertoa näitä asioita täällä. Yksi syy olikin tähän blogin kirjoittamiseen se, että saan jonnekin purkaa aina ajatuksiani. Ainiin, pääsyyhän tänne palaamiseen oli se, että olen lähdössä vaihtoon! Kyllä. Minä. Vaihtoon. Saksaan. Apua. Kuka olisi uskonut pari vuotta sitten, että näin tulee käymään? Itse en edes uskonut siihen, enkä pahemmin ollut miettinytkään sitä. 3 viikkoa ja se on menoksi! Vaihdoin tämän blogin nimeäkin, joten olkaapas kuulolla. Päivityksiä tulossa lisää, kun olen päässyt uuteen kotiini Karlsruheen, siellä minua odottaakin 3 saksalaista kämppistä. Jännittävää. Todella jännittävää.

xoxo Satu

2 kommenttia:

äiskä kirjoitti...

Äidinkin mielesta erinomainen päätös lähteä muailmalle..ja iskänki.Olet Rakas😍😍 ja pärjäät varmasti siel.

katja kirjoitti...

oii satuu!<3 nauti kunnolla siellä! pärjäät varmasti :)