lauantai 19. toukokuuta 2012

Good Morning


Huomenta! Onpa outoa olla näin aikaisin hereillä. Lähes yhtä outoa oli mennä eilen 10 jälkeen nukkumaan, ku se kumminkin oli perjantai! Toisaalta ihan kiva, että pysyy jonkinlainen rytmi, kun ei nyt töitäkään ole.

Mutta mitä mulle kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää, ei vaa... Oikeastaan tää lomalla oleminen on ihan jees, eipä tarvitse stressata turhaan töistä tms. Oon koko viikon vaan ollut, tekemättä sen isompia juttuja. Oon vieläkin vähä nuhainen, niin en oo viittiny salillakaan käydä. Paitsi eilen kävin Satsilla sellaisella venyttelytunnilla, että nyt ei ihan näyttäs tämä viikko nollaa kalenterissa treenien osalta niin sanotusti.

AINIIN, oonhan mä kattonu Gossip Girlin 4. tuotantokaudesta jo yli puolet. :D Se on kyllä loistava sarja! En ikinä yleensä kato etukäteen ladattuna mitään sarjoja, mutta kun Lauri latasi tuon mulle niin... Eihän sitä voi olla katsomatta seuraavaa jaksoa, kun jää niin jännään kohtaan. Voi että se Chuck on kyllä niin ihana... Hehkutan sitä aina täällä kotona Laurille.

Käytiin myös yks päivä Laurin kanssa ostamassa vähän aurinkorasvaa, miksköhän? ;) Nyt kauppaan päin kohtapuolin, heippa!

Ei kommentteja: