maanantai 14. toukokuuta 2012

Varokaa, pientä avautumista luvassa

Heippatirallaa! Minäpä olen lomalla! Mulla loppu työt yhtäkkiä viime viikon maanantaina, joten nyt sitten ku en oo hakenut edes mihinkään kouluun, niin olen kirjaimellisesti lomalla. Tai työttömänä, miten sen ny haluaa ajatella. En siis kuulemma ollut tarpeeksi hyvä myymään Soneran tuotteita, joten mut heitettiin pihalle. Pikkuisen meinasi kiehahtaa sen jälkeen, kun rakas esimiehemme A-K sanoi että työt loppuvat heti. Olisin toki saanut jäädä tekemään sen maanantaipäivän vielä loppuun, mutta arvaappa kiinnostiko? Öö ei. Lähdinkin sitten tiistaina heti Ylivieskaan Tarun kyydissä, kun seki oli Kouvolasta kotiin menossa. Ei muutako haistakaapa pitkä paska Soneran johto! En mä siitä työstä sinänsä tykännytkään, olihan siinä ihan hyvä perus palkka ja kiva työympäristö. Mutta eniten mua jäi harmittamaan, kun olin niin hyvin jo tutustunut pariin ihmiseen siellä, että en näekään enää niitä joka päivä töissä. Mutta tässäpä sitä huomaa, että ketä niitä ystäviä kiinnostaa pitää muutenkin muhun yhteyttä, ku ei töissä enää törmäillä. Onneks näin tänään paria ihmistä sieltä, ei oo enää niin hirveä ikävä vaikka onkin. :D Tosiaan itse olen kyllä hyvä asiakaspalvelija, mutta en ole sellainen ihminen ollenkaan, joka tyrkyttää ja kusettaa vanhoja ja nuorempiakin ihmisiä ostamaan puhelimia yms. Että siinäpä Soneralla hyvää mainetta, hyvät asiakaspalvelijat pois vaan ja sellaisia myyjiä tilalle, jotka saavat asiakkaat hermostumaan heidän kusetuksesta yms. Ei siinä, omapa on menetyksenne ;)



Olis kai itekki pitäny puoliväkisin puskea asiakkaille Soneran palveluita, olis ainaki saanu pitää työn... Huoh.
Se siitä avautumisesta...

Tiistaina tosiaan oltiin Ylivieskassa joskus iltapäivällä ja vietin siellä kolme yötä. Perjantaina tulin takaisin kaverin kyydillä Kokkolasta, ensin sinne menin junalla ja sitten ajettiin Jyväskylään. En tehnyt Ylivieskassa sen kummempia, näin paria ystävää ja hengailin siskojen kanssa. Sain myös nuhan sieltä tuliaisena tuotavaksi, nyt oon ollut kippeenä perjantaista asti... Ensin oli yskää ja nyt sitten nenä ja silmät vuotaa. Ei yhtään kiva... Joojoo Lauri, nyt siivoo eiliset sämpylänleipomissotkut keittiöstä, heippa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

unohit mainita kenet näit ! ;)

Satu-Riikka kirjoitti...

Näin useammanki ihmisen, joten en tiiä ketä tarkotat ;)