tiistai 2. lokakuuta 2012

Viikonlopun hulinoita


Perjantaina Laurilla oli vaa pari tuntia aamusta koulua, joten kerettii tehäkki jotain. Käytiin Raxissa syömässä, vaikka meidän piti mennä johonki kunnon ravintolaan, mutta Raxin salaattibuffet on vaan niin hyvä! Ja ku se on niin halpaa ja saa jätskiäki niin paljon ku jaksaa, nami! Sen jälkeen käytiin ostamassa mulle aah ihana uus puhelin! Illemmalla pyöräiltiin katsomaan sählyä monitoimitalolle. Siellä pelas Laurin entinen joukkuen vastaan Jyväskylän toinen 2-divarin tiimi. 






Lauantaina Laurilla oli koko päivä pelejä Laukaalla, jonka jälkeen ne lähti viettämään joukkueen saunailtaa yhdelle koululle. Minä siis olin käskeny Sallan meille viettää mun kaa iltaa, ettei tarttis olla yksin. Juotiin boolia, syötiin sipsiä ja karkkia, pelattiin pleikkarilla Hamsterballia, Angry Birdsiä ja laulettiin Sing Staria. Itellä oli jonkinsortin vaateongelma, vaihdoin asua varmaan viis kertaa ainaki... Mutta lähdettiin puol 12 maissa käppäileen kaupungille ja mentiin Escapeen! Sieltä käytiin jossain vaiheessa moikkaa poikia Hemingwaysissä ja pelattiin pari erää biljardia Sallan kaa. Sitte takas Escapeen loppuillaksi ja ennen neljää kotiin. Missä yllättiki Lauri ja sen pelikaveri Late pelaamassa änäriä... Ennen viittä mentiin nukkumaan sit.
Sunnuntaina oli kunnon löhöily-darra-päivä. Laurilla ainaki oli melkonen olo, itellä ei ollu haha!

Kohta töihin neljäksi tunniksi, heippa!

2 kommenttia:

salla kirjoitti...

Mulla oli väsy :(

Satu-Riikka kirjoitti...

Joo vai sitte humala?