perjantai 13. heinäkuuta 2012

Päivitystä

Heipähei! On ollut taas pitkä aika kirjoittamisesta, niin ajattelin jotain pikkusta tänne päivitellä. Juhannuksesta en muistanut kirjoitella ollenkaan, niin pistän siitä pari kuvaa! Juhannuksena oltiin meidän Huhmarin mökillä Laurin kanssa, perjantaina ajeltiin Vasankariin möksälle pelailee rantalentopalloa serkkujen kanssa ja siitä illaksi Hiekkasärkille. Lauantaina oltiinkin Laurin kotona Revonlahdella, rantasaunottiin ja aikaisin nukkumaan. Rauhallinen Juhannus mutta ihan kiva!

Vilhelmiina ottaa jotain todella hienoja taidekuvia... :D



Miten niin meistä saa joskus myös hyviä kuvia? Niinku tämä esim :D




En ollut käynyt tuolla meidän suvun mökillä pitkään aikaan, voi että tuli niin paljon kaikkia kivoja juttuja mieleen, mitä on tuolla pienenä pelleilty! Meidän serkut omistavat ja vuokraa tuota tällä hetkellä, mutta alun perin se taitaa olla mun isovanhempien rakentama, korjatkaa jos oon väärässä? Oon luultavasti, kun en voi muistaa. Mutta vanha se on, ja meidän äidin puolen suvulta lähtöisin oleva ihana pikkumökki! Piilola nimeltään.
Yks parhaimmista kavereista, Juho !

Meidän piti ottaa Terhin poikakaverin Villen kanssa tyhmät ilmeet, jep niin piti molempien...

Viikonloppuna olin Ylivieskassa, kun mun serkulla Villellä oli rippijuhlat sunnuntaina. Menin jo torstaina yhdessä Sallan kaa bussilla. Heti kun pääsin kotiin, lähdin Pitkälle järvelle soutukisoihin. Se on sellainen perinteinen, mikä käydään Rautio-viikoilla joka vuosi. Typpö taisi voittaa taas :D Perjantaina käytiin Sallan kanssa yhillä Leskessä. Tai ainakin meidän piti ottaa vaa yhdet...
Tämä kuva sieltä rippijuhlista, Taru ja Terhi plus sitten ihania serkuksia. Kuva pöllitty Vilhelmiinan blogista, kun ei mulla ollut kameraa mukana, jäi Jyväskylään...

Maanantaina tulin äitin, iskän ja Terhin kanssa sitten Jyväskylään takasin. Ne oli meillä yhden yön ja lähtivät sitten tiistaina takasin kotiin. Tiistaina ja keskiviikkona olin illat töissä Scandicissa ja huomenna jatkuu pitkällä vuorolla, ehkä 10h. Ja sunnuntai sekä maanantai menee myös vuoroissa 6.45-15.00...

Ei kommentteja: