torstai 22. joulukuuta 2011

Tervehdys Ylivieskasta!

Oonpas ollu niin laiska taas, etten oo moneen viikkoon kirjottanu mitään tänne. No mutta pikaisesti nyt kuulumiset nytten. Olen tässä Terhillä Ylivieskassa odottamassa iskää, että se tulis töistä. Ollaan siis menossa Kalajoelle viettään seuraavat 4 päivää! Ite kylläkin ajan tänään Revonlahdelle Laurin kotiin kahdeksi yöksi, mutta tuun sitte Aatto-aamuna takaisin Kalajoelle mökkeilemään. :)
Ja toiseksi otin sitte ne loparit töistä, niin kuin viime postauksessa uhosin! Ihana ajatella, ettei tarvi enää tehdä yövuoroja, ne on kyllä niin hirveitä minun mielestä. Olihan siinä työpaikassa monia hyviäkin puolia, mutta ehkä niitä huonoja puolia oli kumminki enemmän. Toki olen nyt aika varmasti karenssissa sen kolme kuukautta, koska itse irtisanoin itseni... Mutta eiköhän tässä kuukauden pärjäile ihan hyvin. Kyllä mä yhteen työhaastatteluun olen varmaankin menos, et kattoo jospa sen työpaikan saisin sitten. :)
Kuten kuvista näkyy, olen myös hommannut itselleni pidennykset! Nää on kyllä hieman tummat mut tuon tummanruskeeseen alaosaan verrattuna, mutta tilasin uudet vähä vaaleammat. Nää on väriltään melkeenpä ihan mustat, joten ne uudet on sitte tummanruskeat! Ostin nämä Huuto.net:stä :)

Nyt vähän siivoilen tän kämpän kuntoon, lähen viemään vielä tuttavallemme yhden joulukukan, sitten odotan iskää sieltä töistä, pakkailen tavarat ja se on menoks Kalajoelle! Hyvää Joulunaikaa kaikille. <3

1 kommentti:

imlacking kirjoitti...

Mukavaa joulunaikaa :)