perjantai 18. maaliskuuta 2011

Häät

Pöö! Ompa siitä piiitkä aika ku viimeks kirjotellu tänne. En vaan oikeesti oo yksinkertasesti ehtiny ku oon ollu joko Pressossa työharjottelussa tai Huviretkessä extraamassa tai muuten vaan vietän harvinaisia vapaita iltoja Laurin kanssa. Eli oon siis tehny vähä sillon tällön iltoja Huviretkessä tarjoilemassa. Mutta tosiaan tulin tänne kirjottamaan ku viime viikonloppuna oltii Laurin kaa Ylivieskassa. Mun iskän serkku meni naimisiin, niin oltiin niitte häissä lauantaina Alavieskassa. Niillä oli ensin vihkiminen Raution kirkossa, josta sitten lähettiin ajamaan Alavieskaan päin:




Sattu myös oikein mukava päivä ilman suhteen: Aurinko paisto ja ei ollu kovin kylmä. No häistä tiedettii sen verran että siellä on palju, saunomista ja epäilyksenä, että lauletaan varmaan karaokea, kuten myös tehtiin illan edetessä. :D Oli kyllä tosi hyvät ruuat ja kauniisti koristeltu paikka.



Kultaki oli oikein komiana puku päällä.
Pientä perusohjelmaa oli hääparille keksitty ja lopulta saatiinkin sitten myös booli pöytään. Meistä ei kukaan käyny paljussa ollenkaan ku se oli koko ajan täynnä hääparin kavereita, niin viihdyttiin enimmäkseen siinä tanssilattian ja karaokelaitteiden läheisyydessä. Käytiin muuten myös Laurin kans laulamassa yks biisi, en ees kehtaa sanoo tänne mite huono biisivalinta oli, mutta kumminki hyvin me vedettii :) (muistaakseni, ainaki omasta mielestä).



Ja puolenyön aikaan lähdettiin sitten poies. Meidän piti mennä Ylivieskaan paikalliseen jatkoille, mutta mulle tuli niin huono olo ja Terhiä alko väsyttää niin jäätiin sitten kotiin nukkumaan. Sunnuntaina käytiin mun serkun synttäreillä ja illalla tultiin Laurin kanssa junalla/taksilla Jyväskylään n.1,5h myöhässä (KIITOS VR).

Itekki olin taas illan töissä ja huomenna meen aamulla seittemäksi takasi. Nyt kai keitetää iltateet pullan kera, katotaa salkkarit katsomosta, käyn suihkussa ja mennää nukkumaan!  - Satu kiittää, hyvää yötä.

Ei kommentteja: